torsdag 7 februari 2013

Hyfsad start

Det ser hyfsat ut i krukorna. Jag har jämfört med förra året och plantorna hade utvecklat sig mer då. Det kan bero på att jag satte mest annuum då och dom utvecklas lite snabbare, alla fall hos mig.

Det ser ok ut även fast katten har varit och trampat i krukorna :( men dom har klarat sig bra. Habanero Mustard och Fatali ser dock inte så roliga ut. Dom har inte utvecklat sig alls, vi får se om dom kommer igen. Jag har för säkerhet skull satt några frön till.

Några blad ser lite skumma ut nästa som dom är brännskadade. Det är dom första bladen men dom kommer säker igen. Några bilder på hur det ser ut nu. Förhoppningsvis till helgen så gror mina andra frön.
Dom som utvecklats bäst är Baccatum

Hårig:) Roccoto Aji Largo

Jag har några som ser ut så här. Är det brännskadat eller? Om det är någon som vet så kommentera gärna.

Inga kommentarer: